london

KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA D LONDON

Mak : Dik, ambilkan tu hp mak, ko tolong sms abang ko di England apa kabarnya? mama rindu betul kat dia…

Anak : ok, mana handphone mama?

Mak : tuuu hah atas meja…

Anak : ok tunggu jap…. si adik pun sms kat abang nya..dan 1 minit kemudian,

Anak : mama!! abang dah balas…., tp dia pakai bahasa inggeris pulak tp adik tak faham…

Mak : apa nya?bacakan…

Anak: “You have an insufficient account credit balance, please reload to stay connected”

Mak : sms balik, bagitau dia cakap melayu saja je lah & jangan nak aksyen baru seminggu di England…. dia dah tau mama tak pandai bahasa inggeris…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *