jam

Pukul 12

Suatu hari seorg anggota polis yg menaiki motosikal berkuasa tinggi,berasa hairan kerana ada seorang mat moto berhenti di tgah jalan berhadapan roundabout..wlaupun dah agak lengang kerana takde kenderaan di roundobout tersebut mat moto itu masih tak jalan2. Kerana curiga,polis itupun menahan mat moto tersebut dan menyuruhnya ketepi…

Abg Polis :- Ok..bagus.. ic..lesen.. rodtax sume engko ada,tp aku musykil.. nape ko tak jalan, sedangkan keadaan dah selamat?

Mat moto:- Begini encik, sy sesat tadi..saya nak pergi sek21 uptown Shah Alam,td mase sy tanye org, dorang ckp ikut roundabout ni kul 12, skrg baru kul 10 encik,jd blom bleh jalan la kan?kan?kan??

Abg Polis :- Lantak ko la.. malas aku nak layan.. ( sambil memecut motonya )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *